עבודה בחו"ל או עבודה בארץ? קראו ותחליטו מה מתאים לכם

כל מי שמשתחרר מהצבא מבין אחרי זמן קצר (מי יותר מי פחות) של הנאה ובטלה שהצעד הבא שלו הוא למצוא עבודה ולהתחיל להרוויח כסף כדי לבנות את חייו, לחסוך כסף ללימודים, לרכוש דירה, להקים עסק, לחיות ברווחה או עבור כל מטרה אחרת. מה לעשות? כדי לחיות בצורה עצמאית אנחנו חייבים כסף ועד שימציאו דרך אחרת, השיטה היא פשוט למצוא עבודה. אך איזו תתאים לכם? האם עבודה בחו"ל נשמעת לכם הדבר הגדול הבא, או דווקא עבודה בארץ? קראו וצאו לדרך.
 

עבודה בחו"ל מול עבודה בארץ- ראש בראש

עבודה בחו"ל היא עבודה שלא מתאימה לכל אחד. לא כולנו יכולים לעזוב הכל, לעבור לארץ אחרת, להסתגל במהירות למנטליות ולשפה שונות לגמרי ולהצליח למלא את יומנו בעבודה. מהבחינות האלו עבודה בחו"ל היא יתרון עצום עבור צעירים שמטבעם הם בעלי יכולת להתרגל בקלות לשינויים, ורבים גם מצליחים ליהנות מהם. עבודה בארץ אמנם קורצת למי ששינויים הם קשים לו והוא מעדיף את הסביבה, השפה והתרבות שהוא מכיר, אך היא פחות מתגמלת מבחינות רבות. בניגוד לעבודה בארץ, עבודה בחו"ל לא תמיד מסתיימת לאחר 8-9 שעות עבודה, והיא עשויה לארוך גם במשמרות ארוכות יותר, משום שהיא לרוב מתאימה עבור מי שמחפש עבודה  לתקופה קצרה, להרוויח כסף טוב ולחזור לארץ, כך שכדאי לקחת זאת בחשבון. 
 
*עבודה לחיילים משוחררים - כדאי מאוד למצוא עבודה מועדפת ולהינות מההטבות המגיעות לכם.
 

יתרונותיה של עבודה בחו"ל

עבודה בחו"ל על פי רוב אינה דורשת תנאים קודמים חוץ מרצון עז להצליח, מוסר עבודה ושימוש בסיסי באנגלית(מי שרוצה ללמוד אנגלית בסיסית יכול להעזר במורה פרטי לאנגלית). רוב הסוגים של עבודה בחו"ל כמו מכירות, טיפול בילדים, הובלות או אבטחה, אינם מחייבים ידע מוקדם או הסמכה, וזהו יתרון גדול עבור צעירים, שטרם רכשו מקצוע. אם ניקח את אותה עבודה בחו"ל מול משרה זהה בארץ, ונשווה ביניהן מבחינת הגמול הכספי, הרי שזו בארץ מקרטעת הרחק מאחור. אותה עבודה בחו"ל תציע שכר גדול פי שלושה או ארבעה מזו שבארץ, כך יוצא שעבודה בחו"ל היא הזדמנות נפלאה לצעירים להרוויח כסף טוב עבור עבודה קשה בתקופה קצרה יחסית, שעבודה בישראל מתקשה להשוות, ולהציע להם נקודת פתיחה טובה וחזקה לחיים. בנוסף, משמשת עבודה בחו"ל כקרקע פורייה להרחבת האופקים, להיכרות עם תרבות חדשה, לרכישת שפה זרה, לשינוי רציני של האווירה המוכרת, וליצירת תחושת ביטחון ועצמאות, שקשה לקבל כאשר לא מתרחקים מהבית. ועוד לא אמרנו מילה על החיים בחו"ל, הנוף, הקניות, החבר'ה והטיולים שתוכלו לעשות...
 
 
 נסו גם 
הסרטון היומי - עבודה בעגלות באנגליה