טסים לעבוד בניו יורק

החלטת לנסוע לטייל ולעבוד בארצות הברית של אמריקה, אין ספק בכלל שהאופציה הטובה ביותר והאטרקטיבית ביותר שיכולה להיות עבורך נכון לרגע זה, זה בלי שום ספק לטוס ולעבוד באזור ניו יורק סיטי שנחשב לאחד מהאזורים הפופולאריים ביותר בעבור ישראלים המבקשים ומעוניינים לעבוד בחו"ל.
רוצה לשמוע עוד על הטיפים החשובים ביותר בעבור אלו הרוצים ומעוניינים לעבוד, לטייל ולנפוש בארצות הברית ובניו יורק בפרט..? הגעת למקום הנכון בו תוכל לשמוע על הכל.
 

קודם כל חשוב להתארגן לפני הכל על עבודה

 
לפני שבכלל אתם מתחילים לחשוב על הכסף ותאמינו לנו שיש הרבה, חשוב מאוד שתדעו שצריך להתארגן על עבודה ולסגור את כל הקצוות, הדבר החשוב ביותר הוא שתדעו שאין אפשרות לעבוד בארצות הברית ללא אישור עבודה וככל הנראה הסיכוי שלכם לקבל אישור שכזה יהיה נמוך עד מאוד, כמובן ש 80 אחוז מהמשרות בעבור הישראלים בניו יורק הם אינם חוקיות ותמיד אפשרי לעבוד במכירה של עגלות, העברת דירות, מסעדות, פאבים וכדומה. בנוסף, תדאגו שהמעסיק שלכם דואג לכם למקום לינה, כדי שלא תצטרכו להתחיל לחפש מלונות בניו יורק שהמחירים שלהם יקשו מאד על התקציב היומי שלכם.
 
לפני שאתם בכלל מתחילים לפנטז תהיו בטוחים שאתם נוסעים לעבוד ולא סתם לחפש את עצמכם, ניו יורק היא עיר גדולה וגם מאוד יקרה כדרך אגב, וחבל שתבזבזו את זמנכם ואת כספכם לחינם.
לסרטון המלא הנותן מידע אודות איסור עבודה בחו"ל ובארה"ב ללא אישורים לחץ כאן!
 

אחרי שמצאת עבודה הגיע הזמן למצוא טיסה

 
אחד מהרגעים המרגשים ביותר בכל הנושא של חיפוש עבודה בארצות הברית הוא רגע סגירת כרטיס הטיסה, כיום ישנם עשרות כרטיסי טיסה לניו יורק, כאשר יש חברות שמוכרות את הכרטיסים האלו במחירים טובים יותר ויש כאלו המוכרים את הכרטיסים במחירים זולים יותר, מומלץ מאוד שתבדקו את התנאים של הכרטיס לפני רגע הסגירה ותבדקו את הנושא של עלויות שינוים וביטולים, אין לדעת מתי תחזרו מהעבודה בניו יורק לישראל והאופציה של שינוי כרטיס טיסה תמיד עומד על הפרק.
 

בניו יורק עושים כסף - ושלא יספרו לכם אחרת

 
אחרי שכבר מצאתם עבודה בארצות הברית ואחרי שכבר סגרתם את כל הפרטים האחרונים של כרטיס הטיסה, חשוב מאוד שתדעו שאתם הולכים לעשות כסף והרבה!
בארצות הברית עושים הרבה כסף ובמיוחד אלו שמשקיעים ונותנים את הנשמה, כיום אפשר לעשות כסף בהרבה תחומים בארצות הברית, כאשר אחד מהפופולאריים ביותר בעבור הישראלים הוא בלי שום ספק תחום העגלות, אז שלא יספרו לכם שאתם לא הולכים לעשות כסף, כי בארצות הברית יש כסף והרבה!
 
הסרטון היומי - עבודה בעגלות באנגליה